Summa sidvisningar

söndag 17 november 2013

Nu är det slutspurt :)

På denna fullspikade helg.

Och tyvärr har jag inte hunnit med allt.

Missade tyvärr Julmarknaden i Elofstorp i dag.

Men hinner inte hur gärna jag vill, vara med överallt.

Och hann inte med systersonens 18 årsfirande :(
Men stort Grattis på din dag lilla Johannes:)

Men mycke Hockey.
Arvika i går, vinst 3-2:)


Färjestad i dag 4-3:)

Har hunnit med och tittat till Hästarna både i går och i dag:)
I dag fick dom vara utan täcken i solen.
Hoppas dom inte rullat sej i blötan och Leran;)

Nu har vi ätit och bäddat ner oss på soffan.
Inväntar solsidan.

I morgon ska jag hinna allt annat jag inte hunnit med i helgen.
Hemmet, gymet, hästarna ;)

Och i dag har jag varit Mormor en hel vecka :):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar