Summa sidvisningar

lördag 2 november 2013

Vilken fullspäckad ledig helg!!

Ja det är gött att va ledig.

Men inte hinner jag nått inte.
Varken rida eller städa ;)

Men trevliga saker gör jag ju.

I dag har jag varit till Vålberg , Hugo spela match.
Ida och Hasse kom och titta också.
Kul då fick jag ju umgås med dom en stund också<3

När vi kom hem åkte jag och titta till mina stallpojkar.
Dom stod i boxarna och åt mat och mådde gott.

Rosa bandet 


Jag fyllde på lite Höpåsar och sen fick hästarna en varsin rengöring och mysstund.

Hem och bytte kläder.

Iväg till Karlskoga och hämta hem Hugo och Kompis, som direkt efter sin match åkte och titta på Hockeymatch i Karlskoga.

Så sen mat blev det här.

Men nu har vi Lördags mys i soffan.

I morgon ska jag va på Crk kl 07.00.
Dax för en dags stalljoure.

Så det blir inte så mycke annat i morgon.

Ja så hemmet får fortsätta förfalla en stund till;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar