Summa sidvisningar

måndag 30 december 2013

Härlig ledighet !

Nu är mina 3 lediga dagar slut:(

Men dom har varit härliga och jag har bara gjort roliga saker:)

Hästar , barnbarn , Hockey och ännu mer hästar.
Och umgåtts med underbara människor som mina medryttare och familjen:)

I morgon är det Nyårsafton .
Och som vanligt är jag den tråkiga människans som inte förstår hysterin för denna dag;)

Jaja.

För mej blir det åter igen en lugn och nykter nyår:)

Jobbar jag inte, så är det andra aktiviteter som sätter stopp för firandet.
I år är det att hissa Flaggor i Karlskoga på nyårsdagens morgon!

Men det är bara att gilla läget :)
Och glad att Hugo har ett sportintresse, är bra på många vis:)

I morgon jobb 8-16 och 16-08 Nyårsdagen.
Sen ledig 2 dagar igen :)

Nu blir det 2 delen av Fröken Frimans Krig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar