Summa sidvisningar

fredag 6 december 2013

Ovädret är här!

Det stora samtalsämnet i dag:)

Att det kommit lite snö tycker jag bara är härligt.

Men som vanligt är jag inte vän med kombinationen storm!!

Gör lite ont i hjärtat att jag inte törs ut på vägarna i dag:(
Skulle ju åka och umgås med Ida och Miliam:(
Längtar ju efter er!!!!<3


Men har hört om jättemånga trafikolyckor mellan Kristinehamn och Karlstad.

Får se om det blir bättre i em.

Annars får jag tyvärr åka en annan dag:(

Hästarna står inne ännu och äter i stallet.
Där kan dom va om det fortsätter så här.

Det är stor risk för skador på dom i dag. 
Om det blåser in saker i hagen eller nått.
Även om Pappa gått runt och försökt säkra det mesta så vet man aldrig.

Och dom gillar inte att va ute i detta väder ändå, inte Pine i allafall:)

Nu ska jag gå på övervåningen och träna bort min frustation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar