Summa sidvisningar

torsdag 19 december 2013

Städar!

Ja i dag fick jag lite städat .

Undanplock och golven rengjorda.

Blir nog jul fast jag inte städat från golv till tak;)

Efter vi ätit mat , körde jag Hugo och Samuel på hockeyträning.
Sen åkte jag till Dennis och gjorde lite juligt och satt upp en taklampa:)

Blev inte perfekt , men bra :)
En liten gran och en Tomte skicka Mormor med :)


Sen har jag roat mej och skickat några julkort från postens app:)
Skickar aldrig Julkort annars , så några kommer bli chockade
 i år :)
Särskilt när denna bild kommer i brevlådan:)
 Och den här blev en julhälsning till Matadors förra ägare Elisabeth

Och den här bilden blev också ett julkort:)

Var till ÖB med dennis, så köpte en ny vatten kokare till stallet.
Så nu kan vi tvätta leriga ben i varmvatten igen :)

Nu tar jag kvällen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar