Summa sidvisningar

torsdag 12 december 2013

Nu avslutar jag denna dag.

Ja många säger att dom vägrar vinter.

Men jag försöker vägra vara förkyld ;)

Så i dag blev det först ett rätt så bra arbetspass ute på vägarna med mina grabbar:)

Sen hämta jag Hugo och vi åkte till staden och skulle köpa skor.
Men dom Hugo ville ha fanns inte i hans st här i staden, men dom fanns i Karlskoga.
Så pappa Johan fick åka och ta med dom hem efter jobbet:)
Sen gick vi in på Metro.
Skulle köpa en tröja till Dennis som han sett ut där till Julklapp:)
Ja Dennis vet att jag köpt den ;)

Men sen börja Hugo prova tröjor, han som aldrig brukar vilja prova eller köpa kläder;)
Så efter många om och men, köpte han en stickad tröja också:)

När vi sen shoppat klart( var till Maxi också) åkte vi hem och laga mat.

Och nu har jag avslutat kvällen med ridlektion på Crk.

Fick Sissi i dag.
Och i dag gick det mycke bättre med henne än förra gången jag red henne:)
Så nu känner jag mej trött , och ska snart bädda ner mej.
Arbete 8-16 i morgon .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar