Summa sidvisningar

fredag 13 december 2013

Inte många knop idag;)

Nä herregud!
När Hugo gått till skolan , bädda jag ner mej på soffan och somna.
Vaknade efter 21/2 timma, av att telefon ringde;)

Gick upp och gjorde ett halvdant försök att få nått vettigt gjort.
Men det blev lite disk och tvätt endast .

Men jag har varit till Karlskoga och hälsat på Dennis och lämnat lite saker.
Vi var till lidel och handla och sen till Max så han fick käka lite Hamburgare:)

Köpte med Pizza till Hugo hem.

Och nu ligger jag som en padda i soffan igen.!

Och har käckat av med Ida och mormor.
Så jag var välkommen på lunchen i morgon.

Får väll hålla mej lite på avstånd och inte kramas på dom ;)
Denna söta bild kom i dag i ett Sms<3

Var bjuden på vin och tjötkväll hos syster Inger i kväll , ihop med några arbetskompisar.
Men det får bli en annan gång.

Nu ska jag titta på Gyllene tiders sommar turné och sen Änglagård 3:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar