Summa sidvisningar

onsdag 18 december 2013

Shoppat och shoppat!

Efter jobbet i dag , åkte jag och Lena till Bergvik och startade stora julshoppingen.
Hemsk bild, men bjuder på den.  Får bli hårdträning igen !


Så nu är jag i princip klar med alla klappar:)

Vi var in på Ikea också.
Där tog vi mat och kaffe paus innan dom sista sakerna blev inhandlade:)

Vi träffade på Julia och hennes mormor där också, dom tog en paus dom med :)

Måste säga att vi hade verkligen en diciplinerad handling i dag jag och Lena.
Vi visste redan vad vi skulle ha, så allt gick snabbt och enkelt.

Jag hitta tom min Julklänning på Gina Trico.

Men ändå tog det 5 timmar från det vi satt oss bilen här i staden , tills vi åter var hemma:)

Blev ett litet stopp på ICA Välsviken också på hemvägen ;)

Nu ligger jag raklång i söffa , alldeles slut i fötter och ben+ att jag fick ont i mitt knä igen efter allt gående på hårt underlag!

I morgon är jag ledig  , då är det hästar , Städ och en tur till Dennis, har köpt en taklampa till hans tv rum :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar