Summa sidvisningar

måndag 16 december 2013

Julförberedelserna


Ja, det går lite trögt med dom här;)

Men det är ju så, att vi firar ju inte Julafton här hemma, så jag brukar inte överdriva pyntandet, maten, godis m. m.

Men i dag efter jobbet gjorde jag mina köttbullar :)

Inte så många, men så man har lite i allafall:)

Passa även på att slå in Julklappar :)
I år ska jag inte sitta kvällen innan och slå in alla klappar.

I år ska allt va klart så man kan ha uppsittar kväll med tjuvstart med Julmat och tv :)

Onsdag ska jag och Lena till Karlstad efter jobbet.
Hoppas på att få klart alla klappar då:)

Har beställt lite saker från nätet också till
Miliam.
Hoppas verkligen att det kommer snart!

Lördag kommer Ida med familj när jag jobbat klart.

Då blir det granen och lite julgodistillverkning:)

Nu ska jag snart ta kvällen, jobb 8-16 i morgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar