Summa sidvisningar

onsdag 20 maj 2015

Det blir några steg /dag:)



Så här många steg har jag gått i dag:)
Och det på 2 timmar och 41 min, och det blir tydligen sammanlagt 11,8 km!
Och då har man ju inte telefon på sej hela tiden, så man har ju troligen gått flera steg;)

I dag har jag faktiskt lite träningsverk i bålmusklerna! Så något rätt gjorde jag väll i går på corepasset;)
Det är synd att det är samma dagar som min gympa:(
Efter detta passet är min rygg helt smärtfri , eller rygg, höften och en bit upp.
Och den har varit bra ända tills nu.
Nu börjar jag känna av den igen.

Men till något annat.
I dag kom Hugo hem från Turkiet!
Och jag är på jobbet:(
Men han ringde till mej:)
Tror han längtat liite efter mamma ändå;)
Så i morgon blir det tvångskramning av honom:):)
Fast här är det Ida som tvångskramar sin lillebror<3

Nu ska jag sova, så jag får gå hem någon  gång:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar