Summa sidvisningar

söndag 17 maj 2015

Gårdagen

I går var jag, Johan , Ida Hasse, Miliam och en kompis till Miliam och hans pappa på Koutsläpp i östra vee väse :)
Johan undra om jag blivit knäpp;)


Och när vi kom fram och han såg att det var parkeringsvakter och massa bilar och folk, blev han ännu mer chockad eller va man ska säga.
Det visade sej att det var ca 3000 åskådare:):)
Nu var det dags för kossorna att springa ut:)
Miliam titta med stora ögon en stund.
Men sen var maskrosorna roligare :)
Jag sitter hellre här, och luktar på blommorna :)
Så söt :)
Miliam och William (tror jag kompisen heter) tittar sej omkring :)
En mysig och trevlig stund hade vi:)

Sen ringde det , och jag fick hoppa utvpå ett extra kvällsjobb.
Men hann äta Lunch hos Johans föräldrar , rida en kortisrunda med Malin och hästarna.
Och mat och vin var framdukat när jag kom hem efter jobbet .
Han kan att, bara han vill den där gubben jag har :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar