Summa sidvisningar

fredag 22 maj 2015

En braig födelsedag :)

Har haft en bra födelsedag med nära och kära:)

På morgonen Plockade jag undan och förberede lunchkalaset med systrar , dotter med familj och Mamma och pappa:)

Medans jag grejade som bäst , kom en taxi och stannade utanför:)
Visade sej att det var ett blombud.
Så här fina blommor var det:)
Och dom kom från min brukare och hans mamma.
Så gulligt av dom :)
Sen kom Alla vid 13 tiden.
Bjöds på Paj , sallad och bröd.
Hade gjort en vegetarisk , som hette fetaost gratinerad medelhavspaj.
Den var mycket god .
Och en köttfärspaj .

Och som vanligt hade vi det glatt och trevligt, och lilla Miliam så klart som roade oss alla :)
Efter maten blev det fika, kaffe och tårta:)
Min fina jordgubbstårta ;)
 
Så tack alla för fina presenter!
Blommor och pengar av mamma och Pappa.
En jättehärlig Tunika och en sk mjölkflaska av Ida , Hasse och Miliam.

3 Vinflaskor av Johan och Hugo. Dom såg himla goda ut.
En vit, en Röd,och en rosé .
Och en fotslip av Inger och Elisabeth.
Har redan provat den.
Så nu har jag Lena och Goa fötter:)

På kvällskvisten kom Christina.
En glad och trevlig överraskning :)
Fick lite godis av henne:)
Så hon fick äta upp resten av  Tårtan medan vi andra åt kvällsmat, Pizza för min del , som Johan köpte med hem efter Hugos Träning.
 
Nu är det soffan och lets dance och lite rosé .
Tack alla för ni förgyllt min dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar