Summa sidvisningar

söndag 3 maj 2015

Mysig helg.

Valborgsmässoafton spenderades i tv-soffan .
Och i bilen vid Nobellhallen i Karlskoga såklart ;)

1/5=Jobbade jag till kl 16.
Och hör o häpnad , jag cyklade till och från jobbet !
Det är ju bara så jobbigt att cykla hem, med alla uppförsbackar ;)

När jag kom hem var Miliam och Hasse här. Ida jobbade kväll.
Så vi åt lite mat .
Johan tog krogsvängen.
Så Hasse fick va lite chaffis , istället för mej.
Sen kom Ida efter jobbet.
 
Lördag= Fick Hasse sovmorgon.
5.30 tyckte Miliam att det var dags att ta morgon;)
Trött Mormor;)

Ida , jag och Miliam åt frukost ihop innan hon åkte och jobba.

Miliam och jag tog en lugn fm.
Han har så mycke att greja och titta på här, så han är så nöjd med att bara luffsa runt här och leka med leksakerna och titta lite på Biet Maja samtidigt:)
Vädret var tråkigt så vi kom inte ut något .
Efter lunchen somnade han, och tog en lång tupplur.
Så det blev inga utflykter i dag.
För sen var det dags att köra Hugo på Träning, och då passa Hasse och Miliam på att åka hem.
Så mysigt när dom är här och bara umgås :)

Jag passa på att ta en promenad medans Hugo tränade .
Det blev 9,53 km:)
Var av sista varvet blev intervaller med löpning , blir ju så tråkigt att bara gå!
Tur man har bra musik i öronen som peppar en:)

Sen blev det skräpmat till kvällen.
Och tvn.
Men jag somnade tidigt på soffan;)
Så var inte något roligt sällskap ;)

Söndag . Började jag med att titta klart på Micke o Veronika.
Helt ok rolig film:)
Nu ska det snart bli lite lunch.
Sen får det bli hästsvängen.
Sitter och peppar mej för en ensamtur på Pine, runt Hållerud.
Lovar inte att det blir så, modet kanske sviker.
Han är ju lite ner på tå , när han är själv, och tyvärr blir ju lätt jag det med då;)
Men min plan är så iallafall:):)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar