Summa sidvisningar

söndag 10 maj 2015

Full rulle!

Ja denna regniga söndag blev ingen slappar dag.
Började med intervallträning i Karlskogas elljusspår, medans Hugo tränade:)
Nästan 5 km med mycke löpning inlagt i dag:)
Härligt pass , men blött.
Elstolparna är perfekt hjälpmedel för mina intervaller:)

Hem och lagade mat. 
Kyckling, ris och currysås, sallad.

Sen blev det hemmets tur. Tvätt hängd , invikning av tvätt, diskmaskin i och ur och i plockning.
Toastäd ,dammsugning.
 Igentligen hade jag planerat trädgårdsarbete , skulle flytta några rosor till den fina  växtklätterställning , Johan byggde i går.

Tanken är att humlen ska klättra på den långa sidan , och sen ska jag flytta mina klätterrosor till den kortare delen. :)
Måste även flytta min Pion till ett annat ställe.
Får väll se om det blir så bra som jag tänkt mej.
Eller om allt dör för mej:)
Hoppas på bättre väder i morgon får vi se vad som hinns med:)

Nu åter till jobbet för ett nattpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar