Summa sidvisningar

torsdag 21 maj 2015

Trädgårdsarbete

Ja hittills en bra dag.
Började med att få prata och Höra hur Hugo haft det i Turkiet.

Och det verkade som dom haft det bra:)

Ut till stallet och prova en dressyrsadel på Pine.
Mina Dressyrgjordar var för korta bara :(
Men den satt bra och jag tror jag satt bra i den.
Jag måste bara rida lite i den.
Satt bara upp på stallgången i dag och provade .
Hade en himla trevlig fika stund med mor och far och syster Inger, så som vanligt drog klockan ifrån mej ;)

Hem och åt lunch med Hugo.
Sen gick jag ut med ljudboken i öronen i h rensa mellan plattorna, och fick bort en hel del mossa från plattorna 
Det skulle behövas målas, trädgårdsmöblerna alltså .
Och nya dynor behöver jag !

Men nu ska jag sätta fart igen.
Lite städ och pajfixning kvar på schemat.
Och handling såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar