Summa sidvisningar

torsdag 28 maj 2015

Tankeställare.

Ja ibland får man verkligen veta va snabbt livet kan vända , när olyckan är framme.
Men jag är mycket glad att det inte var någon av mina nära och kära som var drabbade.
Men man tänker till en extra gång , att man ska va rädda om varandra , för man vet aldrig vad som händer i morgondag, eller nästa vecka , månad osv.

Men nu till något trevligare .
I morse efter jobbet och jag kört Hugo till skolan, åkte jag till Karlstad och åt frukost med Ida , Miliam och Hasse.
Han hade så mycke att tala med Mormor om i dag :):)
Och visa:)
Helst skulle vi stå och titta ut genom fönstret hela tiden :)
Sen ville han inte att jag skulle åka hem!
Han har ju kommit på att det biter på Mormor att bli ledsen.
Och sträcka armarna mot mej .
Då smälter jag såklart:)
Men Lördag till söndag är han bara min igen.
Och vi ska mysa hela tiden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar