Summa sidvisningar

söndag 10 oktober 2010

Allt går sin gilla gång.

Ja då har det gått en vecka igen,med mycke jobb och mycke häst.

Fredag kom äntligen jag o Karin ut på en ridtur i hop,känns som det var jätte längesen.Och båda hästarna skötte sej exemplariskt.


Lördagen klippte jag gräset så nu kan vi ställa in gräsklipparn för vinter förvaring.

Åkte sen ut till stallet där vi fick storfrämande jag o Pine.Hans gamla ägare kom o hälsa på Kricki o Agneta.Jätte trevligt var det.Och kricki o Pine luffsa runt i sk paddocken och såg ut som dom hade det himla mysigt.Dom tyckte Pine hade det jätte bra hos mej och att han var sej lik,om lite tjockare,och det är han efter allt gräs i sommar,och sen har han nog musklat sej lite på ett annat vis med.;-)

 <><>
<>
<><>
kricki o pine
 
Sen fick vi en härlig fika o tjötstund utanför stallet i det vackra höstvädret,och pine stod o mumsa hö under tiden .Mysigt var det. Det får vi göra om!!



I dag söndag är gubben o Hugo till karlstad på handboll och sen vidare på hockey till charlottenberg.Hemma i kväll så det blir en heldag.

Själv ska jag göra nytta här hemma,plocka fram lite vintersaker mm.Och sen blir det självklart en ridtur med min lilla häst oxå.

Blev ett kärt återseende mellan Kricki o Pine <3

Ha det gott alla som läser min blogg !!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul att ha hittat dig här.
    Härligt med hästar.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Nu du är jag på gång att börja blogga igen. Bra att du sparkar mig i ändan. Jag vet ju att det är kul bara man kommer igång. Så hav tålamod.....

    SvaraRadera