Summa sidvisningar

tisdag 26 oktober 2010

Trött

Men det är självförvållat.Jobbade natt i natt som var och sov bara 21/2 timma för att jag ville rida i hop med karin i dag innan hon började jobba .
Vi fick en mycke trevlig tur i ett underbart väder,men hästarna var lite flänga för att vi bytte håll på våran runda,helt plötsligt blev en massa saker otäcka =) Men vi stötte på en lastbil i dag och jag kom inte av vägen,men hoppa av min lilla häst o gick förbi,lite otäckt var det o en liten ko rusning förbi,men han var duktig.
Och kletet jag köpte mot bitningen verka funka,han blev lite snopen när det smaka otäckt av krubban,så han sluta med det ,tog o bet lite i boxväggen i stället,så i morgon ska jag kleta på där med.

annars har jag inte gjort många knop i dag ,lagat lite mat,hängt tvätt,och betalat räkningar,så vi får nog leva på havregrynsgröt denna månad ;-)

Nu tar jag soffa i morgon blir det ännu en stallfm. god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar