Summa sidvisningar

onsdag 27 oktober 2010

En rätt så effektiv dag

Ja dagen började så klart med Stallet.Pain o jag hade lite övningar för oss i lilla fållan,Koner o bommar jobba vid med,det där med bommar tycker Pine är rätt sköj faktiskt,kanske blir en riktig hopphäst ;-)


Våran träningsbana i dag
 Är ju glad jag tog hästen på fm för oj va det har regnat o gör,
så lata mej lite innan Hugo kom hem. Sen blev det Lasange till middag.

Sen fick jag för mej o baka Tekakor så här på kvällskvisten.så det gjorde jag och goda blev dom för jag har provsmakat =)


 blir lite utråkad när det inte är nått o göra o tvn är det bara sport som rullar hela tiden.Men i kväll ska jag se om jag kan lyckas se på Bonde söker fru.Har inte sett ett avsnitt av det ännu.

Ha det gott i höstrusket,men jag gillert .

3 kommentarer:

  1. Ja gillert og! Kul att du bakat så mycket, vi kanske har lite tvillingsjälar;)

    SvaraRadera
  2. Är det tekakorna med havregryn? Iris recept? I så fall vet jag precis hur de smakar. Man borde baka oftare. Gott blir det och pengar tjänar man.

    SvaraRadera
  3. Denna gången blev det ett annat recept,med vetekli.Dom blev goda.Och Annelie klart vi är tvillingsjälar,det har jag kommit på mer o mer =) kram

    SvaraRadera