Summa sidvisningar

tisdag 5 oktober 2010

En vanlig sketen Tisdag =)

Det är det i dag,men en rätt trevlig sådan =)

Men i går fira vi 20 åringen Dennis <3.Inte klokt va stora barn jag har !!
Mormor o Morfar kom hit o gratta och storebror Charlie o flickvännen Alexandra,Och Hasse så klart .

Blev en trevlig liten tillställning.med fika o pizza .


SPECS
Idag har det gått sin gilla gång.Åkte till granngården o köpte lite mat åt min lilla häst.
Hämta upp sofie o specs som var stallsugna o ville med,mycke trevligt,var längesen dom var med.
Så det blev en liten luffsar tur med Pine i dag och han verkade nöjd med det,gick så lugnt o fint hela turen,så idag var han sej lik igen.go o mysig.

Sofie o Pine
Nu väntar jag på Linda som ska hämta sina tw saker o ta en snabbfika,sen blir det ett extra kvällspass 16-20,ett alldeles lagomnt arbetspass =)

4 kommentarer:

  1. Och när får vi komma o gratta Dennis dåra?!=)

    SvaraRadera
  2. Inte för jag vet vem som undrar,men vi ska ha kalas för dennis så mostrar o kusiner mm får komma =)

    SvaraRadera
  3. Det var ju jag! Syster Inger som undrade=) ja då har vi kalas att se fram emot=))

    SvaraRadera
  4. Haha jaha =) Men blir nog nästa helg =)

    SvaraRadera