Summa sidvisningar

torsdag 14 oktober 2010

En härlig lat dag.

Varit en trevlig dag i dag.

Började dagen med o åka till auto mekanik o beställde tid för service till min lilla bil.

Var sen till ejes o köpte tårta för i dag fyllet göbben min 39 år!!

Sen kom Karin o hämta mej så åkte vi till stallet.
Tog oss ett träningspass på gärdet med hjälp av koner.
Sen blev jag så där barnsligt glad för att jag o min lilla häst fixa galoppen i dag !!Han svarade på galoppskänkeln direkt uppför kullen,så det fick vi ju göra ett par gånger sen,och uj va trött han blev.

Nu har vi käkat mat o fikat med tårta.och oj va äcklutt mätt jag blev,så nu ska jag lägga mej o jäsa på söffa.

kram kram på er.

2 kommentarer:

  1. Kul att så snabbt få bekräftelse på att nån läser min blogg. Nu tror jag att jag är igång igen. Antar att du just nu är hos Inger. Ha det gott.

    SvaraRadera