Summa sidvisningar

onsdag 13 oktober 2010

Trött

Undra om det är en typiskt höst trötthet jag drabbas av ?? eller kan det va att min förkylning hänger kvar i kroppen o går upp o ner ?? Jaja int vet jag men trött är jag.

Veckan har varit lugn i alla fall.
Hugo var lite sjuklig i måndags så gick hem lite tidigare från jobbet då och sen stanna jag hemma tisdag oxå,dels för han var ledig från skolan,och för o se så han tillfriskna.

Ridningen har det blivit lite si så där med,älgjakten satte stopp för det i tisdag,dom satt på pass precis vid hagen,och en jakt hund jaga rådjur genom hagen mm ,så dom var lite lätt hisspiga så besluta o låta dom va den dagen,man ska inte utsätta sej för risker i onödan är min filosofi nu mera =)

Men vi hade en trevlig em i ölme ändå,plocka in mina hinderstöd på begäran av pappsen,han tyckte det var onödigt att dom stod ute o blev förstörda.Och det har han alldeles rätt i ;-)
Hugo drog in ved åt morfar och jobba på fint.Duktig grabb är han.
sen fick mina köksfönster  sej en avputsning,blev inspererad av lilla mor som var så duktig o putsa fönster i dag.


På kvällen åkte jag o tittade på hoppträning ute vid crk,så kul ser det ut,så till våren ska jag försöka hoppa lite med Pine,har ju äntligen fått tag på 6 st bommar till mina hinderstöd =)


I dag har jag varit ledig o spenderat fm i stallet o ridit ett litet pass med Pine.


Och nu på em kom Ingbritt på besök så vi fika o prata om allt o inget.Fick ett jättefint regn täcke till Pine av henne,och katten eric fick två små möss o busa med =)


Och nu har vi ätit lasagne till kvällsmat så nu tar vi kvällen i morgon ännu en ledig dag,då blir det häst fm med bäste Karin.


ha det gott alla.



3 kommentarer:

  1. Tror vi har drabbats av samma sjuka ,är oxå seg o trött o går på halvfart! jag vart oxå inspirerad av lilla mamma så jag putsade fönster i tisdags oxå men bara i köket:0)

    Fina bilder=)ha det! Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Men om du läser min blogg blir du pigg och glad. Finns en överraskning åt dig där.

    SvaraRadera
  3. Ja jag såg det Annelie,men jag förstår inte va jag ska göra =) Kram

    SvaraRadera