Summa sidvisningar

söndag 3 oktober 2010

Då var denna vecka gjord =)

Ja nu var det snart en ny vecka.
Denna veckan har rullat på i sin gilla gång.
Jobbat o häst  o lite egen vård.

Torsdag fick lilla hästen vilodag och blev bara ompysslad,kanske han behövde det för o komma i fas med m ej igen ;-) och han var go o trevlig ;-)

Fredag fick jag äntligen min kaluffs klippt,blev inte som jag tänkt mej men ok ändå och väldigt skönt!!

Körde sen Hugo på hockey träning och när han var på det tog jag o min lilla häst ett ridpass,samma prosedur som förut i veckan ,gympa pass först o sen utetur.Gick jätte bra =)

Gubben kom hem från Avesta så nu är allt som vanligt ett par veckor innan han åker igen.

Lördag jobba jag och Johan o Hugo hade handbollsdag i stenstalids hallen.

Sen åkte vi till Färjestad o tittade på match mellan färjestad -Modo,en mycke spännande match tyckte jag men Färjestad vann med 2-1 i alla fall.

I dag har jag jobbat ,och inte så mycke mer,körde Hugo på bowling där vif fotboll hade avslutning.


Passa då på o åka ut o kolla min häst,Erica kom precis tillbaka från en ridtur med Pine han var pigg men duktigt och tog i dag Galoppen,men det gick fort sa hon ,så det får nog erica öva på ett tag till innan jag törs galopera ute på vägarna ;-)

Gubben hade varit duktig o satt upp garderobs dörrarna i hallen i dag.Såg genast trevligare o mer städat ut

Nu tar jag kvällen .I morgon fyller min älskade lilla Dennis 20 år!!!!!

2 kommentarer:

  1. Åh....har du ny blogg. Fint!

    SvaraRadera
  2. Lilla 20 åringen ringde fel igår och ringde moster Anneli. Trevlig!

    SvaraRadera