Summa sidvisningar

söndag 31 oktober 2010

vintertid

Är det nu,och för säkerhetsskull jobba jag natt o fick göra en extra timme,det är psykiskt jobbigt och natten kändes låång.
Men nu är mina nattpass gjorda så sex veckor innan dom kommer åter på schemat.

I fredags var jag o pappa o hämta bommar o hinder,så nu ska vi försöka oss på hoppning jag o Pine,vi får väl börja på kliva över stadiet,va jag vet har aldrig Pine hoppat o jag är inget proffs heller i hoppning,har ju börjat ta några skutt så här på äldre dar;-)

I går var erica o jag ute o red prinsen,och säger tur att hovis kommer i dag,för han är lång i tårna o snubblar fram pluss att han slänger med sitt huvud så han tappar balansen,så i dag hamna erica o Pine på knäna,han ser ut som ett barn med ständigt skrubbsår på knäna=(

Nu har barna höstlov till veckan o gubben åker bort o pluggar igen,Hugo ska gå på höstlovshockey måndag till onsdag + att han har sina vanliga träningar.

Nu ska jag åka till stallet o göra rent fötterna på Pine innan hovis kommer.så mycke mer blir det inte,är rätt seg efter mina jobb nätter. kram alla

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med hoppning! det går säkert bra=)

    SvaraRadera
  2. Stackare dig!!!!Vilken lång natt du fick. Hoppas du fick extra betalt. kväll är man trött och mörkt ät det. Sköööönt!

    SvaraRadera