Summa sidvisningar

måndag 25 oktober 2010

Tiden går.

Och dåligt på bloggfronten,men ni har inte missat så mycke ;-)
 Jobb ,häst o hem har jag ägnat mej åt som vanligt.
I tisdags var Jag till crk o titta när Alva red sin sköt ponny Maja,medans Hugo träna Hanboll. Dom var så duktiga o söta.

Torsdag var Hugo på en klassresa till stockholm,Så efter jobbet blev det en ridtur i hop med Erica o Pine.Och Han tog galoppen duktigt i dag.

Fredags kvällen spendera jag med o baka bullar,hundra år sen jag gjorde det,men dom blev riktigt bra!!

Helgen var fullbokad. I Lördags hade jag ett grillpass igen i ishallen. 12.30 -18.00.Men var inte många som handlade så blev en låång em.

I går hade vi ett försenat födelsedags kalas för Dennis o Ida.Vi har såå trevligt på våra kalas när alla systrarna Larsson är på plats,och mor o far såklart,Det blir många härliga skratt ,särskilt när vi titta på gamla bilder i mina fotoalbum =)

Men i dag har varit en rätt lat dag.Åkte till stallet på morgonen o lura med Ak ,så det blev ett ridpass på gärdet i dag igen.Pine sköter sej riktigt bra,och en Galopp blev det så klart ;-)

Annars blev det bara det vanliga,disk o tvätt,o till lidel o handla nått åt pappa som han skulle ha där,och lantmännen o köpte nån smörja som jag ska kleta på boxinredningen och krubban åt Pine som smakar illa,eftersom han nästan rycker bort krubban när han biter i den.Får se om det hjälper.

Nu ska det bli lite natta jobb,och i morgon vid elva hämtar Karin mej så bär det av till lilla hästen igen ;-)

Ha det gott o njut i det vackra höstvädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar