Summa sidvisningar

onsdag 20 juli 2011

effektiv dag

Ja i dag har jag haft en hög växel i =) Har hunit riktigt mycke trots att jag sover alldeles för länge på mornarna nu.Ända till 9.30,inte likt mej faktiskt ;-)

Börja med mitt projekt ett,rensa ogräs i min trädgård,mest mellan sten plattorna,och jösses vilken skillnad det blir,snyggt o trevligt.

Före

Efter


Åkte sen till stallet,efter o fixat lunch åt lill sonen ;-)
Tanken var o fortsätta mitt sommar städ i stallet,projekt 2,Men hoppa snabbt in i ett projekt 3.
Fast det blev en tvätt tvättad med hästsaker .

Före

Måla gamla smedjan som pappa o johan renoverar,är mycke vilktigt för min papps att det blir klart,så lika bra o hugga in med det jag kan hjälpa till med.
Men hua,det där med stegar är inte min grej,inte när jag skulle måla ända upp vid nocken,det var spännande.

Efter


Efter målandet fixa jag mockningen i stallet,så får min pappa göra som han vill med grabbarna bus,om dom ska va inne eller ute i natt.




När jag kom hem var jag tvungen o rensa lite mera i trädgården,men tog bara en liten del då.


Före

Efter


hoppa sen in i duschen ,behövdes väl efter denna dagen kan jag säga ;-)
Var sen till Maxi,köpte en solros och en Gerbera som ska planteras ute i krukorna när jag är färdig med rensandet.

Grodan har varit i olycka o fått hål i magen.,ja och solrosen plantera jag direkt =)

När jag kom hem hade Gubben påbörjat projekt 4!! Måla trappen,skruva ner spaljen ,så nu är det bara o måla ännu mera.


Har nu avslutat kvällen med att grilla hamburgare o druckit ett glas rött,Nu blir det inte mer av denna dagen,får se om det finns nått bra på tv o vila ögona på.

Fridens på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar