Summa sidvisningar

tisdag 12 juli 2011

Knoners.

Vilken himla bra leksak min lilla rosa är=) kan ha med den i sängen,så nu är det kanske lättare o blogga.
Fast i dag är det inget spännande som hänt,Fast det är det väll kanske aldrig?? Eller??

Har jobbat 7-16.Sen hem olaga mat,Ugnsstekt Falukorv o mos blev det i dag.

Ingen Häst blev det heller i dag,Har lite svårt o komma i gång ordentlig med ensam ridningen,och nej det är igentligen inte Pines fel,utan alla spöken jag har i Huvudet.

Tänk om det häder o han gör så där eller så där ,och sen blir det pannkaka av alltihopa =(

Men jag är sådan med allt,även mina barn kan bli drabbade av det,Mina fobi tankar,när jag ser en massa senarier (Heter det så???) Om va som ska hända dom om dom gör si eller så.

Rätt jobbigt faktiskt när jag tänker efter,kanske skulle söka hjälp för det ,-) Typ Jag är inte rädd,Jag kan flyga =)=) HaHa.

Men i Morgon ska Erica med som i stället inte kommit ur ponny stadiet och helt orädd,nästan.Inte dumdristig på nått vis,men tuff.Så då får han nog röra sej ordentligt för en gång skull.

Kvällen har spenderas framför tvn med popcorn occh filmen Dum Dummare,lite väl hysterisk men ändå rätt kul.

Nu tar jag natta,i morgon blir det ridning o Besiktiga bilen innan kvälls passet på jobbet.

Söv gött alla.

Inga bilder i dag,har inga ännu på den lilla rosa.Tjingeling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar