Summa sidvisningar

onsdag 27 juli 2011

Semester!!

Ja i dag har jag verkligen haft en semesterdag på riktigt =)

Åkte upp till Linda på fm,o lämna bilen till hennes gubbe som skulle fixa massa saker på den till ombesiktningen.

Under tiden han pyssla med det åkte jag o Linda till Sandviken ute i bråten,ölme.
En riktigt Nostalgi tripp,vi var mycke där o bada som Unga.



Var så gött o mysigt,tog årets första dopp,och Ingen täckning på Mobilen,så alldeles lugnt.Bara mitt o Lindas tjatter.
Vi kan verkligen tala om allt o inget.


Träffa även två av mina arbetskompisar ,cricki som jag köpte pine av ,och Hoffa som båda har stuga i bråten.

Hem till Göran o hämta bilen .


Sen var det bara o kasta sej hem o samla i hop familjen för o åka till syster Annelie o fira hennes Josef som fyllde 20 i lördags.

Så trevligt o alla mina barn var med,inte ofta det händer nu för tiden.



Som vanligt är man proppmätt efter kalas hos systra,god mat o fika.



Nu tar jag kvällen,i morgon blir det Mosarn o bada om vädret tillåter med Hugo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar