Summa sidvisningar

torsdag 14 juli 2011

Torsdag!!

God Fm alla bloggare.

Ja i dag har det varit en hästmorgon.
Jag o Pine tog oss en ridtur på ett Gärde,Tänkte att i dag går det allt bra,det funka ju så bra i går ;-)
Och ja det gjorde det till o börja med,luffsa på så fint,Men på en sekund bombadera Bromsen oss,och Pine slängde till med Huvudet och lyckades på nått vis få in ena tygeln i mun,och sen kom småpaniken.
Börja hoppa o kasta runt o backa,o jag höll på o åka av,men efter alla Turer Med Mimmi så har jag blivit en jäkel på o hoppa av i turbulensen,och dom takterna hade jag visst kvar =)

Så av kom jag o lyckades lugna min lilla häst o få loss tygeln,ja i bland är han ett riktigt Klantigt Varmblod <3
Men jag hoppa i alla fall upp igen o fortsatt o red några varv,blev mest trav,eftersom alla säger att man får rida fort för o slippa Bromsen och det funka,men sen var det lite jobbigt o skritta av honom hemåt.





Jaja ,Går väll bättre nästa gång,jag ger inte upp än =)=)


Hopp blev ett häst inlägg igen då ;-)

Men nu duch o sen jobb 12-20

Ha de !!

1 kommentar: