Summa sidvisningar

söndag 17 juli 2011

Helgen.

Ja nu har denna helgen gått oxå,och inte så mycke vettigt gjort.

I går var jag med till ölme när gubben la tak.
Jag fortsätte mitt städande i stallet,blir såå fint,o härligt när man får ordning på alla sakerna som legat huller o om buller.

Kvällen blev en vin o grill o trubadur afton. Trevligt,fast det bara var jag o göbben.

I dag tog vi en sovmorgon,

Och sen blev det det vanliga plocket med disk o tvätt o lite brunch fix,Hugo sover så länge så det blir lunch,frukost i ett.

Sen kom Karin o hämta mej,sen vidare o hämta Anna-karin,i dag hade vi hopp träning på schemat för Pine och anna-karin är ju min instruktör =)

Gunilla o karin var Publik o fotograf.

Pine va riktigt duktig i dag,tänk va mycke lättare det är när någon står på backen o påminner en om vissa fel man gör,så stundtals gick han riktigt snyggt min lilla prince,ja i uppvärmningen.




Sen gav vi oss på hindren,inte högt alls men Pine är nybörjare på detta och jag inte så avenserad hoppare heller,men vi fick till det riktigt hyffsat trots allt.



Ett dunder o brak hinder blev det,och ett mindre blodvite uppstod på pine,men inget större,så vi kunde fortsätta och sen lyfte han ordentligt på bena över hindren.



Men snacka om trött häst efteråt =) Så vore man smart är det då man skulle passa på o ta en uteritt efteråt.





Men det får bli i morgon.


Nu ska dagen inte inehålla så mycke mer aktiviteter,bara klura ut va man ska äta denna regniga em/kväll??




I morgon är det en jobb natt,sen så är det SEMESTER!!

1 kommentar: