Summa sidvisningar

onsdag 13 juli 2011

Jaha

Har varit en sådär bra dag i dag ;-)

Den första delen av dagen var bra=)

Erica o jag var ute på en rid/cykeltur med min black stallion,Han skötte sej exemplariskt,och såg fullkomligt nöjd ut med tillvaron o få trava o gallopera med erica,öronen framåt hela tiden o sprang på.Och jag cykla brevid.
Jag tog bara o skritta av honom den sista biten hem.
Mycke trevligt var det.







Den mittersta delen av dagen var mindre bra.
Besiktiga bilen. 9 punkter o rätta till,styrlederna,spindellederna,bromsskivor bak,handbroms mm,kul nott.
Men Lindas Gubbe Göran lova o hjälpa mej med det mesta,men rosten får gubben fixa.



Sen har jag avklarat ett kvälls pass,så nu är det bara tre arbetspass kvar innan semester.



Dey här roar sej gubben med första semester veckan,hjälper min pappa o lägga tak på ett gamalt ruckel ;-)


Ha nu en bra fortsatt kväll.

1 kommentar:

  1. Härligt med en ridtur.
    Inget kul med bilen. Men du fick iallafall inte körförbud.
    Ha en bra dag!!!!!!!!!

    SvaraRadera