Summa sidvisningar

tisdag 19 juli 2011

Semester tider !!!

Jaa nu har jag äntligen semester i 4 veckor =).

Jobba ju i natt så i dag gick jag inte upp förräns 12.30 =)

Hugo har haft Pontus här i natt,så fick börja med o gå upp o laga lunch åt dom,och nu är det 5 st 12 åringar här och ljud nivån på topp ;-)

Var till Maxi o handla lite,en stenplatts rensare och en cd skiva med dom bästa ,Imperiet =)





Så nu spelar jag den i bött o försöker få nått gjort här inne medans det regnar.
Har i alla fall städat ena toaletten och satt igång disk o tvättmaskin.

Men bara det ger sej o regna ska jag ut o pirka ogräs mellan stenplattorna =)

Får själv klart bli stallet sen oxå,bara gubben kommer hem o håller ett öga på Huliganerna.

Hästarna har ju fått stått inne så måste mocka lite åt dom =)

Ha en bra dag allihopa


Ps:Känns rätt gött o fått bekräftat att jag har haft rätt hela tiden ang en sak i häst hantering,fast det visste jag ju redan igentligen ;-)Jag föddes ju inte i går i hästvärden så lite har man ju med sej i bagaget,även om man är lång i från proffs o fulllärd ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar