Summa sidvisningar

måndag 20 september 2010

En lugn dag i dag.

Har haft en bra ledig dag i dag.
Började med o åka till Ölme och stallet.
Fikade med mamma o pappa först.
sen lurade jag med Inger o Fangis på en rid/promenadsväng.Och det va nog bra o ha lite sällskap i dag ;-) För i Broby låg det en hög med rör och en brunn som ska grävas ner,och eftersom det låg i broby så var det extra otäckt,så där hoppa jag faktiskt av min häst o gick förbi eftersom han blir lite tryggare när jag är nära honom på backen. Men sen gick det bra,trots en gubbe som stod på ett tak o tvätta med högtryckstvätt,o två traktorer,sen när vi kom ner på stallvägen kom godsägarn med traktor o släp,det gick bra,men sen kom även jonis mullrandes med en Impala 68 och en sådan konstig bil har nog Pine aldrig sett,så jonis fick stå still medans vi gick förbi,och Pine titta skeptisk på den men knalla förbi snällt.
Efter det blev det o göra stallet klart .




Åkte hem o bytte om sen blev det en tur till Maxi o handla,det var eko i min kyl o frys,men nu ser det lite bättre ut =)



Sen kom Ingbritt o fika,så vi blev sittnas o tjöta en bra stund.Trevligt.

Och nu är kvällsmaten avklarad och Hugo o gubben åkte till ishallen o kolla på alags match,så jag intar soffa o kollar biggest loser sverige eller va det heter.

over and out för denna gång

1 kommentar:

  1. Fullt upp hos dig, men en trevlig promenix va det=) må så gott:) Inger

    SvaraRadera