Summa sidvisningar

söndag 19 september 2010

Hektiskt

Ja några dagar med full ös =)

Torsdagdagen jobba jag 7-16 och sen direkt till ishallen för o stå i grillen mellan halvfem och halvtolv,ett låångt pass men med trevligt sällskap så går tiden fort.

Mari
Grabbarna spelade sin sista mars vid halvelva tiden så kvart över tolv var vi hemma.

Hugo
Fredagen var det dax o åka till ishallen igen då.skulle öppna cafeterian halvsju,så där spendera jag min dag till halvfem.Sen kunde jag titta på Hugos sista match för dagen. Hugo hade samling halv nio,men Hasse var snäll o körde upp honom så han fick lite sovmorgon.

Gubben kom ju hem från Avesta oxå,så vi tog mcdonalds till kvällsmat efter hocky dagen,hade verkligen ingen lust o laga kvällsmat halvnio på kvällen.
Var så trött när vi kom hem så Hugo o jag svimma på soffan medans Gubben titta på tv (Hocky)

Lördagen var det samling halvelva,sen bar det i väg till Åmål för en hocky dag.Och vi hade grejer med för ev övernattning,för hade dom vunnit första matchen i Åmål så skulle det blivit en match på söndag oxå,men dom vann ju inte så vi fick åka hem,men en match lyckades dom vinna så dom blev inte sist i cupen utan bara näst sist ;-)
Så även denna dag var vi hemma vid 24.00 snåret.

Ja så i dag när det var hocky fritt blev det sov morgon,sov till tio =) sen var det en kanna kaffe o hemma fix.

Och nu har jag o Linda kommit hem från en härlig ridtur med Pine i ett härligt höstväder.Pine börjar bli riktig trygg på sina ensam turer,

Linda o Pine






Hugo satt inne hos mormor o morfar o titta på tv o fika.

Nu blir det en behövlig dusch ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar