Summa sidvisningar

tisdag 14 september 2010

I dag är jag stolt över mej själv!!!

Ja faktiskt,för Äntligen har jag tagit min ensamtur med min lilla Häst.Och allt gick jättebra!!.
Först tänkte jag lura med pappa på cykel,men det var ett sådant skitväder så han slapp;-)
Så vi tog våran sk lillrunda och Pine traska på raskt o fint,speja o frusta lite på sina ställen och något stopp för o gnägga men annars gick han på utan problem.
När vi närma oss Broby kom en välbekant figur på cykel,Pappa !! Haha han var nog lite orolig hur lilla nene skulle klara detta trots allt;-).Men vi fixa ju detta galant,så i morgon får det bli en sådan tur till .
Inger stod beredd vid grinden sin med morot åt Pine,det tacka han inte nej till,men någon längre pratstund hade han inte tid med för Gubben i stallet cykla ju i från honom så vi fick trava i kapp honom.
Ett riktigt skitväder men det gjorde inget ,Nu har vi gjort det och det känns bra!!

Nu får jag greja o duscha innan jag hämtar H i skolan
Hugo ska på hocky match i kil,men jag jobbar så han får åka med en lag kompis.

Dennis ska till Karlskoga igen på anställningsintervju så nu håller vi tummarna igen.


Ha en bra dag i ruskvädret.

2 kommentarer:

  1. Heja heja!! Du ska se att när jag får flytta tillbaka till Torp Så kommer du och Pine och fikar i min trädgård! :-)

    SvaraRadera
  2. Kul! "Gubben" i stallet är allt en klippa det. Still going strong!

    SvaraRadera