Summa sidvisningar

söndag 12 september 2010

En regnig söndag

God morgon .Ja i dag är det en grå o trist söndag.Och blåsandet är väl det jag ogillar mest

.Gårdagen bestod av ett kvällspass,Egentligen min lediga helg men en kompis som behövde byta och då blir jag ledig min fredag natt i stället.

När jag kom hem hade gubben köpt en kyckling kebab som låg här o vänta på o få bli uppäten,mycke gott var det,sen bulla han upp med chips o dipp,en riktig flötkväll alltså.
Vi bädda ner oss på soffan o kolla på här är ditt liv med Kjell Bergqvist som gäst.

Ja i dag är tanken att det ska bli en lugn söndag,mitt enda problem är att jag skulle vilja ha erica med som rid sällskap på Leon ,men hon kan inte förrän efter 16 tiden och jag måste nog på ett föräldramöte i hockyn kl halvsex,jaja får se om det går o föhandla bort annars tar jag en tur självmed hästen min.Ha en bra dag alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar