Summa sidvisningar

fredag 10 september 2010

Övervakare åt Annelie



Ester skällde ut mej när jag kom ;-)
Nu sitter jag hos syster yster o tittar på när hon bakar och har även fått varma tekakor o kaffe.Mycke gott.Sen har hon haft en lektion om hur inställningarna på bloggen fungerar. Har även tvingat syster o köpa tw saker



I går hade jag ju tw party,mycke trevligt o många trevliga gäster.

Men i dag har jag en ledig dag med inga måsten,blir stallet och sedan får jag ett trevligt besök av Ingbritt.
Det blir i allafall en lugn helg med ett kvällsjobb i morgon.

Syster Yster <3

2 kommentarer:

  1. Jag vill också vara med och få nybakat!! Mysdagar med yster är aldrig fel. :D Tyvärr hinner vi sällan med det nu, Bong och jag, när jag jobbar. :( I miss them!

    SvaraRadera
  2. Tack för titten som farmor skulle sagt.

    SvaraRadera