Summa sidvisningar

onsdag 15 september 2010

Tjoho,livet börjar ordne sej .

Ja för nu har dennan äntligen fått jobb!! Grattis Dennis.Kanske inte så roligt jobb men ändå ett jobb.På transcom i Karlskoga,börjar på Måndag.

I dag jobba jag ett extra pass 7-12.ett alldeles lagomt pass.

Efter jobbet blev det en tur till min lilla häst igen.I dag klarade vi oss helt själva;-) Red lillrundan i dag med .Allt gick jätte bra,ett skutt i backen vid åsbacka där det stod en bil parkerad vid sommarstugan.Hemskt ;-) Men sen knalla han på i ett alldeles lagomt tempo,gnägga lite bort i mellan och blåste lite genom broby,men med tanke på att det var ett riktigt hästskrämmar väder i dag med stark vind så tyckte jag han var kanon duktig,(Och jag med ;-) ).Två travsträckor som ocå gick lugnt o fint.Härligt

Nu väntar vi på Ida som ska åka o handla med pojkvännen,hon ska bjuda på Lax o Potatis till middag i dag.Göttans blir nog det.

Dagen avslutar jag med föräldramöte med Hugos klass.

Torsdag o fredag bor vi i ishallen så då hinns nog ingen uppdatering här.Hugo ska spela resport cup.

Ha en det gott alla.

2 kommentarer: