Summa sidvisningar

onsdag 8 september 2010

Förkylt.

Ja nu är det förkylningstider,och nu har jag drabbats.Snorig o huvudvärk,tur det finns nässpray.Annars har det gått sin gilla gång.Gubben är hemma denna vecka o jobbar för att nästa vecka åka till Avesta igen o plugga.På hästfronten rullar det på.Linda Hellström har varit med o ridit Pine för hon var hästsugen igen,så i dag ska hon med igen.Pine blev skodd i lördags men i går trampa han av sej en sko när vi red i skogen,skit det där,men hovis skulle komma i dag eller i morgon.Hugo hade sin första cup i helgen med hocky så han o pappa johan var i forshaga hela söndagen.Och jag jobbade delad tur så tog med erica på en ridtur med Pine mellan arbetspassen.Och i morgon ska jag ha plastparty det var hur längesen som helst jag hade det,men har fått i hop hela nio st som kommer inte dåligt ;-) ska bli trevligt.Men nu ska jag svida om till stallkläder,sen blir det hem o göra en kladdkaka och lite undanplock så jag kan släppa in mina gäster i morgon.Men nu har vi ett härligt höstväder,jag gillar verkligen hösten!!

1 kommentar:

  1. Ja, det är faktiskt gött med lite höst!man har inte så stora förväntningar på vädret då, utan det kan få va lite hursomhelst för det är ju höst!=)Krya på dig o ha det så trevligt på partyt i morgon=)

    SvaraRadera