Summa sidvisningar

måndag 27 september 2010

Vilken härlig sool!!

Ja det har vi i dag=) I dag är en mycke bra dag,skulle jobbat delad tur men eftersom min rygg o nacke inte mår så bra så tog jag bort mitt kvälls pass o åker till Petra i kväll o får lite massage,behövs väl kan man säga.

Och fredag ska jag äntligen gå o klippa mej,och ida ska få äran o färja håret på mej.så efter detta kanske man känner sej lite piggare o frächare.

I dag mötte jag upp Linda vid thai resturangen så vi luncha i hop,skulle betala tw sakerna så då passa vi på.mycke gott o trevligt var det.

I lördags släppte vi hop gossarna bus,och det gick super bra,inte dumt alls när dom får gå på avstånd o lära känna varann först,Så Pine är herre på täppan även denna gången.

Pine hade ju självklart tappat sin vä framsko igen,får nog spika fast den med tretumsspik o superlimm.
Men hovis kom i dag o satt på en sko igen,får vi se hur länge det går denna gången ;-)

Johan är i Avesta igen o pluggar,kommer hem på fredag.

Nu ska jag åka o handla så ida kan få sin efterlängtade kyckling lasange i dag till middag.

Ha det gott alla

1 kommentar: