Summa sidvisningar

onsdag 8 september 2010

Ett inlägg till blir det då

Ja i dag har varit en helt ok dag.Gubben hade rätt i att jag skulle må bättre med panodil o vila så det gjorde jag.La mej halvtio i går o sov som en stock hela natten.ja så i dag var den plågande huvudvärken borta,men skönt med en sjukdag ändå o bara få ta det lite lugnt.Så Jag o Linda var i stallet i morse,blev så lycklig när jag såg att hovisen varit där,ända tills vi kolla närmre och insåg att han redan trampat loss skon =( Men den satt kvar så vi tog en liten skrittrunda ändå Och hovisen skulle återkomma senare i dag. .Linda fick rida o jag promenerade.Han är rätt cool ändå Pine är bara i mitt huvud problemet är,visst han gnäggar o stannar o blåser lite ,men inga större grejer.Kommer bli bra detta,och nu när karin är borta på semester så måste jag ge mej ut själv,tror det är nyttigt för mej o Pine =) Men sen hade dom varit o grävt upp som ett långt dike ända fram till stallet,och jag gick så försiktigt på kanten men så vips halka ena foten ner i diket men lyckas sätta mej på rumpan o inte åka ner helt i gropen =)=) Men fick lite ont i mitt vänstra ben faktiskt.Och svir på handen för den satt jag ner i brännässlorna .Sen har dagen bestått i o städa i lugn takt.så nu ska jag bara dammsuga o göra en kladdkaka till för morgondagen plast party.För i morgon går jag till jobbet igen en 7-16 tur.Ha en super kväll alla och glöm inte Idol för det är i kväll oxå ?? eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar