Summa sidvisningar

fredag 26 augusti 2011

En extra ledig dag.

Ja i dag tog jag flexledigt från jobbet,Hugo är hemma o är sjuk än,så tyckte jag kunde va hemma med han en dag.

Han sov ju rätt länge på morgonen,så jag hann dola lite här hemma,o sitta vid datorn o dricka mitt morgon kaffe i lugn o ro.

När han vaknade vid ca 10.30 tog vi hoppjärkan till bil o åkte ner till klippet o blev klippta.
hade sådan tur att madde,Tobias flickvän (Tobias = Hugos Kusin) fick klippa oss båda =) och både jag o hugo blev nöjda.
Madde platta mitt hår,kändes ovant,alla andra frisörer vill framhäva mina lockar,så brukar ha ett jätte stort burr när jag lämnar frisören.


Platt hårig =)


Efter det åkte vi till Maxi o köpte hårfärg,Hugo svart o jag rödsvart.
Hem till ida så färga hon håret på oss båda,vi blev såå himla snygga =)



Nu är lockarna tillbaka,gillar dom bättre =)


När vi var klara så hade pappa Johan kommit hem,så då passa jag på o åka o titta till hästen lite o myste med han.
Har allt fått en riktig kelgris till häst <3


Puss på dej matte <3


Sen var det dax för kvällsmaten.
Vi tände grillen i dag,var ju himla gött väder ute i dag.
Blev grillad fläskytter file o pommes med beasås.


Och nu har jag packat för morgon dagen,dax för insperations dagen för instruktörer o alla tränings freak i morgon i karlstad,kallas Aero gym tror jag.
Så börjar 9.30 och slutar ca 16.15 ,så blir en heldag med fem träningspass inbokade.


Nu blir det film kväll,först ut irene Huss och sen om vi orkar Hur många lingon finns det i värden(tror den hette så )

Natti natti alla

1 kommentar:

  1. Jag har också klippt mig idag.
    Tyckte det var snyggt med platt hår också. Men du ska vara glad över dina lockar. Ha det så kul på inspirationsdagen.

    SvaraRadera