Summa sidvisningar

måndag 22 augusti 2011

Vardag o rutiner igen

Ja nu är man till baka i riktiga vardags lunken.
Hugo börja skolan i dag,årskurs 6,vart tar åren vägen !!

I Går var ida o hasse här en stund,dom har ju varit i turkiet en vecka,så mycke härligt o se dom och ida va brun som en pepparkaka.

Dom hade tagit så fina bilder hos en fotograf,Dom är så vackra så man blir alldeles varm i hjärtat.

Ida o Hasse,så fina o goa tillsammans <3

Så himla vacker min Ida <3



Hugo o Hasse hade en rolig stund framför datorn,

Hasse o Hugo


Hugo fick en ny snygg keps av stora syster o Hasse.


I dag var det som sagt vanlig rutin,Ledig dag,så körde hugo till skolan och sen direkt ut till Stallet.
Pine har tappat en baksko,men dom har verkligen suttit bra denna gången ,81/2 vecka!!

Skulle ha ringt förra veckan ,men missa det,så nu kommer hovis greger på Torsdag morgon.
Så Jag o Pine tar lite ledigt från ridandet.

Men o andra sidan kanske pappa o Oscar är klar med min lilla rid bana som dom håller på o lägger sand i.



Han är för go min pappa,har beställt sand så det ska bli mer som en riktig ridbana,pluss som han sa : Han vill att det ska se snyggt ut omkring ägorna =)


Nu ska jag greja i mitt hem,Tvätt,disk mm som alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar