Summa sidvisningar

tisdag 16 augusti 2011

Häst o Häst

Ja mycke hemmet o Häst är det så här i slutspurten av semestern.

I går Städade jag Dennis Rum,Misär varning om man får säga så.
Skulle inte igentligen,men orka verkligen inte se det.
Så nu är det gjort,fick även en renbäddad säng.

Laga lite Lasange till Lunch/Middag.
Körde Hugo på Hockey träning.
Hämta Karin o Åkte till stallet,inte det bästa vädret men som jag sa,dåligt väder har aldrig stoppat oss förut,så en skogsrunda blev det och mycke blöta blev vi,men mest utav alla blöta träd.
En Mysig runda blev det i alla fall.
Vi natta dom oxå,tyckte inte det var mening att dom skulle gå ut igen i leran o regnet,och hästarna protestera Inte.

Avsluta kvällen med varma mackor o lite tv.

I Dag Tisdag ,tycker jag har gjort nått hela tiden ,men ändå inget =)

Vid tio kom Karin o hämta mej så åkte vi ut o fixa stallet och så en ridtur,
Blev uppvärmning genom skogen och sen upp till Annsofie o red på våran gemensamma ridbana.

Vi är inte så duktiga än Jag o Pine,men vi tragglar på och stundtals blir det riktigt bra.


Och stundtals mycke dåligt ;-)

Gunilla tog lite bilder,och det är bra ,så man får se hur man sitter,och det är illa så fort jag inte fokuserar på det.


Som ni ser,så där får man inte sitta,man ska titta rakt fram inte ner på Hästen!!

Men nu ska jag börja va med på ridskolans Trimmdressyr pass med ridskolehäst igen,och det är bra,så jag får lära mej lite,som jag kan ta med när jag tränar Pine sen.
2/9 blir det med den stora Lady Jump,som jag gillar bäst på ridskolan =)




Har nu avslutat dagen med o tittat när Hugo tränat Hockey i 11/2 timma.
Sen fick gubben fixa kvällsmat och då blev det såklart Charlies Pizzeria igen,kebabtallrik.

Nu ska jag bädda ner mej på söffa igen.
Har planerat morgonsdagens träning med Pine,som ska bestå av lösgörande övningar med mycke Bommar o Koner.

Sov Gott alla,det ska jag göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar