Summa sidvisningar

söndag 7 augusti 2011

Planer

Usch,i dag är det allt ett riktigt Höst väder, Fast igentligen gör det mej inte så mycke faktiskt.
Tycker det är rätt gött när den gamla trygga vardagen infinner sej igen =).


Men Nu har jag mycke o ta tag i innan Hösten är här på riktigt.

Har fått erbjudande o bli gympa instruktör i ölme,Och jag tacka ja till det =)
Kul med lite utmaningar.
Är lättgympa pass utan hopp,så det ska jag väll klara av,hoppas jag.

Sen är det Lastträningen jag måste jobba med.Vill verkligen börja åka till crk o va med på trimmdrssyren med Pine,är Annlouise Dixner som är instruktör då.
Men skulle behöva ha en bra transport o öva i.Första passet är 23/9.
Men man får ju vara med på ridskolehäst oxå om vi inte kommer till skott,Jag o Pine ;-)


Så nu är det dax o ta tag i mitt hälsosamma liv igen,ska börja stavgå till o börja med.

Och utelivet är gjort för detta året,Nu blir det inget mer förrrän typ nästa års torg fest ;-)


Ja så ser planerna ut för hösten =)


I går var jag till crk o titta på lite hoppning,sk Pay and jump.Är oxå nått jag vill åka på med Pine ;-)

Alva,ericas dotter var med,hon har verkligen blivit kanon duktig =)


Annars var det mest slappar dag,körde lite tvätt maskiner o sånt där vanligt vardags pyssel bara.Min säkerhetsväst fick sej tex en välbehövlig tvätt ;-)


Och hästen fick sin dagliga ranson av myys .


I dag blir det nog en rätt lat dag oxå känns det som,har jag tur får jag lite främmat av hallands folket innan dom åker hem.

Hästen ska såklart motioneras,men väntar o ser om regnet avtar något ;-)


Ha det gott alla bloggare o andra som är inne o kikar här =)

2 kommentarer:

  1. Men hoppsan vad det rör på sig!=) vad kul o pröva på o va gympa instruktör!vilka dar tänker du köra på dåra? // kram syter Inger

    SvaraRadera
  2. Tror det var Tisdags kvällar,så då får du hänga på o va mitt moraliska stöd =)

    SvaraRadera