Summa sidvisningar

onsdag 17 augusti 2011

Semestern Slut =(

I dag var det min sista semester dag,och jag längtar inte till jobbet,tyvärr.Men skulle lätt kunna va ledig ett tag till.

Sista dagen har jag inte gjort så Mycke vettigt.

Tidig fm blev det Hästen såklart.

Vi hade en trevlig stund.
Gjorde en liten bana med bommar o koner,fick honom o gå riktigt bra i dag faktiskt,men man får se till att han är ordentligt uppvärmd,innan är han lite stel.








När vi ridit klart  och innan hagutsläpp fick han även gå på transporten ett par gånger,pappa var snäll o höll i godis krubban igen.


Snygg rumpa ,-)

Nu måste jag bara ta nästa steg o stänga om honom.Men får se när jag törs det ;-)


Hem o duscha o värmde lite mat åt mej o Hugo.
sen var jag upp till syster Annelie o hämta en telefon o laddare som vi glömde på våran minisemester.
Fick en tjöt o fika stund oxå.
Ester hade en golden kompis på besök,var nog inte helnöjd med o dela matte med ella.



När jag kom hem fick jag fika besök av Åsa o hennes smågrabbar,Tur Annelie skicka med en socker kaka som jag kunde bjuda på.
Den var godkänd syster =)

Sen fick det bli kvälls mat,ris o korvstroganoff fick det bli i dag.

Var sen till Maxi o köpte kattmat åt min och Idas Katter o Morötter till Pine

Nu blir det kvällen,upp o till hästen innan jobbmöte(vilket jag tycker är slöseri med min tid,blir aldrig nått vettigt sagt på dom ändå,mest massa tugg ) och sen är det bara o ladda för tre jobbnätter.

Ps kolla på mariannes blogg,så nu ska jag oxå måla min byrå vit ;-) Kommer passa i mitt nya rum sen =)

God natt

1 kommentar:

  1. Ha ha Ester ser verkligen sur ut, men vilken tur sockerkakan blev godkänd.

    SvaraRadera