Summa sidvisningar

söndag 7 augusti 2011

Nu är vi på G

Japp,Jag o Pine alltså.
Jag o Karin åkte till hästarna nu på em.

Tråkväder o visste inte riktigt vart vi skulle rida.Kor överallt o Leon är ju inte riktigt vänn med dom än ;-)

Så Karin kom med förslaget att vi skulle last träna,så det gjorde vi.

Och Pine skötte sej kanon=)

Karin hade en krubba med go saker,som han fick kika i så han visste va som var i ,
Sen ställde hon den på golvet,då gick han in en bit o sträckte sej efter krubban,så den välte =)

Karin tog krubban o ställde sej längst fram,sen skicka jag in Pine till henne ,och han klev på direkt =)

Sen backa han ut lugnt o fint,sen skicka jag in han igen,samma visa då ,lugnt o fint =)

Det finns hopp för oss trots allt =)
Känns såå himla bra !!

Leon o Karin var oxå jätte duktiga,men Leon har ju lastas en del o varit ute o åkt.
Detta är första gången jag lastar Pine sen jag köpte honom,för då var det en rätt galen lastning ,-)


Nu blir det tv söffa resten av kvällen

ajöken !!

1 kommentar: