Summa sidvisningar

tisdag 22 maj 2012

En härlig dag

Ja i dag har man firat sin 42 födelsedag =)
Jag brukar inte gilla o fylla år längre,men en gammal klok dam sa till mej i dag,att man ska va glad för varje år man får som frisk o va  med om sin födelsedag.
så bestämde mej snabbt för o va glad för varje födelsedag jag får uppleva =)

Dagen började med att en mycke trött Hugo sjöng för mej och gav mej presenter <3

Fick min kaffe maskin som jag önskat =)
Tack!!


Sen jobba jag till 16,när jag o brukarn kom hem från hans jobb,blev jag uppvaktad av alla mina goa arbetskamrater,med tårta och blommor,och även lilla mamman till brukarn.
Så här fint duka dom åt mej =)
Super tack till er alla !!


När jag kom hem stod Mannen i mittliv o gjorde i ordning Födelsedags tårtan <3

Så var bara o sätta på ugnen o in med pajerna.

Ida o Hasse och Inger kom lite tidigare så dom hjälpte mej o duka o förbereda kalaset.

Sen kom svärföräldrarna och mamma o pappa.
Och det bästa av allt ,vi kunde sitta ute o äta o fika!
så göttans väder.

Fina presenter fick jag oxå.
En stoor fin klocka från living and room av mina systrar,pengar av mor o far,kaffe till apparaten av svärföräldrarna och en liten chick morgonrock av ida =)

Mycket nöjd med min dag och tack alla som delat den med mej =)

God natt.

1 kommentar:

  1. Åh, vad mysigt och gott det ser ut! Nästa år ska jag vara med hoppas jag!

    SvaraRadera