Summa sidvisningar

lördag 19 maj 2012

Lördag.

Sov inte så jätte mycke i natt pga ungdomar som lana;)
Men Annsofie tipsa om öronproppar,tänkte inte på det .
Så då somna jag tillslut:)

Upp i tid och drog till stallet, så halvnio satt jag på Mattis rygg o tog en morgon runda , han fick bara en korttocj lugn runda,var lite snubbligmed den oskodda hoven och markera lite där det blev för stenigt:)

Julia var ute på en barbackatur med Pine lite senare.


Hem o duscha o bytte om för kalas, Herman fyllde år i dag Hugos kusin + att även Johans syster fyllt år.
God mat o smarrig tårta blev det :)

När jag kom hem blev det o vila middag lite.

Men nu har jag hällt upp ett glas vin och ska snart ladda grillen.
Solen försvann så vi får allt äta inomhus

Och föresten min Magnolia blommar, en massa knopp. Den tog paus ett tag när dom två kalla vintrarna va!
Ha en bra kväll alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar