Summa sidvisningar

tisdag 8 maj 2012

En låång dag.

Ja är lite mycke just nu.
Men det talar jag inte om här, just nu i alla fall;)
Fast Dennis o jag har varit på en åktur i buss i dag.4 timmar dit och 31/2 timme hem. Phu.

När jag kom hem ringde en hemskt upprörd Julia som blev utsatt för en Bitter balle! Ursäkta uttrycket.
Alla bönder i ölme och vi och hästen brukar kunna samsas på vägen o visa varandra hänsyn , utom en tydligen som betedde sej som en jäkla idiot .
Julia visa tecken o bad han sakta sakta ner, vilket resulterade i att han gasa på ännu mer med traktorn och två släp!!
Pine blev livrädd o stack med Julia, men snäll som han är så lyssna han
Och stanna innan nått allvarligt hände.
Han hade även skreke att dom inte. Hade nått på vägen om vi inte kunde kontrollera hästen, nä kanske inte , men hade han stannat eller saktat ner hade det inte blivit så farligt.
I bland finns det inte möjlighet o komma undan:(
Men lagen har jag som ryttare på min sida .
Så dom ska inte va för kaxiga dessa som beter sej som svin!!!!
Så nu har jag skällt klart!!

Och nu tar jag kvällen.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar